Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Search
815
View
19
Reply

Anda Berani Dikurung Dalam 'Sangkar Maut' Bersama Buaya Ini?

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 12-9-2017 01:37 PM | Show all posts |Read mode
Kebanyakan orang lain kalau boleh nak jauhkan diri dari mendekati haiwan buas yang ganas dan berbahaya. Tapi, lain pula ceritanya dengan pengunjung taman tema Crocosaurus Cove di bandar Darwin, Australia.


Mereka lebih teruja untuk mengalami sendiri 'sesi suai kenal' dengan beberapa ekor buaya sepanjang 4.8 meter!







Umum tahu buaya adalah haiwan berbahaya di mana 'pertemuan' dengannya sering berakhir dengan tragedi. Tapi bagaimana pula jika anda berpeluang bersemuka dan memberikan 'salam perkenalan' dengan reptilia itu?









Memetik The Sun, pengunjung berlumba-lumba ingin masuk ke dalam sebuah sangkar kaca yang diberi julukan Cage of Death untuk bergambar dengan reptilia sepanjang 16 kaki itu!











Pengunjung dikunci di dalam sangkar kaca berkenaan selama 15 minit di mana mereka dapat melihat reptilia gergasi itu melahap 'makanan' mereka.







Foto: Mirror/Crocosaurus Cove





Anda berani dibiar terkurung di dalam sangkar dan dikerumuni haiwan pemangsa yang ganas ini? - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2017 02:16 PM | Show all posts
xde penyakit cari penyakit
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2017 02:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Besau nye wehh boya. Ke ilusi optik je?
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2017 02:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Wah.. best ni.. nak juga try.. tapi kaca tu pastikan kebal ler.. buat dilibas, pecah..
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2017 02:56 PM | Show all posts
tak berani
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2017 02:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Megikari: Besau nye wehh boya. Ke ilusi optik je?


memang besar. Darwin town yg banyak buaya uols. iols duk sini dah 8 tahun. smp skrg x jejak lagi tempat ni sbb nak masuk mahal {:cryrun

Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2017 03:12 PM | Show all posts
Oooo tidakkkkkk
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2017 04:01 PM | Show all posts
Tak berani le nak cuba
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2017 04:16 PM | Show all posts
Aku duk terbayang kalau masuk dalam tu jadi bukan2 macam lam filem..sekali kena libas zasss..
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2017 04:55 PM | Show all posts
besarnya buaya....
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2017 05:17 PM From the mobile phone | Show all posts
mohon kace pecah{:run
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2017 05:27 PM | Show all posts
jadi final destination, xpasal jeee
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2017 07:01 PM | Show all posts
tidak sesekali..

tapi besar betul boye tu..
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2017 07:49 PM From the mobile phone | Show all posts
SEKIAN, TERIMA KASIH je la!
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2017 11:26 PM From the mobile phone | Show all posts
kat sarawak takde ke nak tiru aksi camni
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2017 11:55 PM | Show all posts
Teringat kat Running Man. Kalau diaorang pergi situ mesti best.
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2017 12:31 AM From the mobile phone | Show all posts
SecretLuv replied at 12-9-2017 11:55 PM
Teringat kat Running Man.  Kalau diaorang pergi situ mesti best.

iols pon sama.. kot2 running man pilih tmpt nie.. mrasa la tgk..
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2017 05:08 PM | Show all posts
kalau ada apa apa accidentmampus
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2017 11:19 AM From the mobile phone | Show all posts
Nope.. tq.sekali balang tu pecah.. haiyoo
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2017 02:39 PM | Show all posts
xde keje lah ku nk pergi sini
lebih baik travel tempat best2
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2017 04:28 PM | Show all posts
Okeyh, tak berani!
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.067967s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list