Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1010
View
19
Reply

Menginap Di Rumah Barbie Dengan Hanya RM251 Semalam!

[Copy link]

Author: yanieray       Show all posts   Read mode

Author
Post time 24-10-2019 12:35 PM | Show all posts |Read mode
Kepada wanita-wanita yang pernah berangan untuk tinggal di rumah Barbie, kini impian anda bakal menjadi kenyataan!





Dikhabarkan Barbie Malibu Dreamhouse bakal dibuka untuk disewa melalui Airbnb, dengan harga USD$60 (RM251) sahaja sempena ulang tahunnya yang ke-60.


Rumah yang terletak di California dengan perincian glamor dan pemandangan laut indah ini pastinya diwarnai dengan warna merah jambu. Penyewa juga akan dapat melihat semua set mainan plastik Barbie dihidupkan menjadi realiti. Wow, menarik kan!



Kredit foto: NBC News



Rumah ini juga akan dilengkapi dengan gelongsor ikonik berwarna merah jambu yang akan dihubungkan dari balkoni ke kolam renang infiniti.



Kredit foto: NBC News



Ia akan menjadi penginapan pertama seumpamanya untuk seorang peminat Barbie yang bertuah beserta 3 orang rakan. Penginapan 2 malam ini akan dibuka untuk tempahan bermula pada 23 Oktober jam 11 pagi, dan penginapan haruslah bermula pada hari Ahad, 27 Oktober hingga Selasa, 29 Oktober 2019.


Selain itu, rumah mewah ini turut mempunyai almari yang dipenuhi dengan pakaian Barbie, bilik wayang persendirian dan ruang meditasi yang tenang.



Penginap akan dapat melihat pakaian Barbie dalam saiz manusia. Kredit foto: NBC News



Di samping mendapat peluang sekali seumur hidup untuk tinggal di Dreamhouse Barbie, terdapat juga wanita-wanita berpengaruh yang akan berada di sana nanti.


Juara dunia sukan lawan pedang, Ibtihaj Muhammad, akan membuat sesi latihan lawan pedang secara perseorangan.


Juruterbang dan jurutera aeroangkasa, Jill Meyers, akan membawa penyewa untuk lawatan belakang tabir di Pusat Angkasa Columbia Memorial.


Chef Gina Clarke-Helm yang merupakan pengasas kepada Malibu Seaside Chef, akan memasakkan makanan yang segar dari ladang dan akan mengajar memasak secara praktikal.





Kredit foto: CNN



Dan oleh kerana Barbie adalah watak utama, penggaya rambut selebriti, Jen Atkins akan menatarias penginap yang bertuah itu nanti. Atkins terkenal dengan hasil kerjanya dengan Kim, Khloe dan Kourtney Kardashian.


Oh ya, jangan lupa bagitahu Ken sekiranya anda berminat untuk ke sana nanti! - CARI

Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 01:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Alahai
Ingatkan kat mesia...
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 02:25 PM | Show all posts
kalu kat malaysia kan bagus..murah gak tu rm200++ semalam
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 02:26 PM | Show all posts
aku berkenan gelongsor tu je
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 03:05 PM | Show all posts
shernazz replied at 24-10-2019 01:37 PM
Alahai
Ingatkan kat mesia...

tula.. saje tau..
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 03:08 PM | Show all posts
OK gak tu rate pun tak mahal
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 04:45 PM | Show all posts
klu harge xpromo bape la agaknye..mesti mahal kot..
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 05:09 PM | Show all posts
so chomel semua pink
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 05:22 PM From the mobile phone | Show all posts
murah ni... mampu le utk ahkak pprt yg oerasan nk jd barbie tu.. tpnye.. mampu ke nak beli tix tu
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 06:13 PM | Show all posts
menginap rumah ni harus feeling babie gitu...
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 06:14 PM From the mobile phone | Show all posts
wahhh. bestnyaaa. konon bwk 'ken' mnginap bgn pagi smbil nikmati pmndangan laut. alih2 tgk cermin bdan sndri gundu mcm babi jauh skli mcm barbie
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 07:32 PM From the mobile phone | Show all posts
X minatlah rumah barbie
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 08:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahaha... Muntah pink
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 09:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Bestnyaaa i sukaa
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2019 09:38 PM From the mobile phone | Show all posts
I want i want i want
Reply

Use magic Report

Post time 25-10-2019 12:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Weewuuuu gelongsor pink dari atas, main yg tu je.
Reply

Use magic Report

Post time 25-10-2019 04:16 AM | Show all posts
jgn lupa lagu tema


Reply

Use magic Report

Post time 26-10-2019 08:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Igtkan kt msia dpt dgn rega 250 gtu
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2019 03:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Interested nak tengok rumah ni. Pretty in pink
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2019 03:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Nazrim boleh la try bercuti kt sana
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.110680s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list