Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Kecur Air Liur Dibuatnya, Itik Panggang Halal Di Restoran Cina Muslim Ini

8-6-2017 03:51 PM|Oleh: Adib Za | Dilihat: 3579| Komen: 15


Bagi anda penggemar itik panggang, pasti rasa terliur bila terkenangkan dagingnya yang manis dan enak itu ketika bulan Ramadan ini.

Bukan mudah untuk mencari hidangan itik halal. Namun, kini tak perlu risau kerana jika itik panggang yang anda cari, di Wangsa Maju ada tempatnya. 

Anda boleh berkunjung ke restoran Norazlina Chong yang merupakan restoran menawarkan hidangan seperti set nasi itik, mi itik, mi wantan, sate kambing Guangzhou dan juga chicken bak kut teh. 

Pendek kata, menu-menu ala Cina yang sangat enak dan tak perlu risau kerana ia sememangnya halal belaka. 


Memetik laman Resepi Sedap, kini restoran tersebut sedang menjalankan promosi iaitu seekor itik cuma RM49 sahaja, manakala setengah ekor dijual pada harga RM28.

Promosi ini dikatakan bermula 2 Ramadan sehingga 27 Ramadan. Jadi bolehlah anda mencubanya ya!

Lokasi:
No 41 Jalan Metro Wangsa, Seksyen 2 Wangsa Maju
53300 Kuala Lumpur









Foto: FB

Apa Reaksi Anda...

Bagus
6
Marah
4
Terkejut
3
Sedih
5
Lawak
6
Bosan
5
Komen: 15
Komen

Previous : Kembalikan Nostalgia Zaman Dulu-Dulu, Jom Pekena Ayam Panggang Dalam Tin

Next       : Meriahkan Aidilfitri, Cuba Lemang Sushi Dari Kuala Pilah

Komen Terbaru

Quote pinkypetal 21-8-2017 09:10 PM
Jadi tak lalu nak makan bila nampak di gantung gitu. Dok membayangkan kedai cina non halal tu

Lain-lain Komen

Quote Themilo 8-6-2017 04:18 PM
aduhhh.. kecur air liur bila tengok itik gantung tu.. dapat bayangkan betapa rangupnya kulit itik bila dikunyah..
Quote saladin780 8-6-2017 05:09 PM
tp itik ni ada sejenis rasa yg pelik kan berbanding ayam..sedap tapi ala2 hanyir lite lite gitu..kena cicah ngan sos masam manis barulah ok
Quote Felycya 9-6-2017 04:03 AM
Suka itik panggang...

Quaacckkk... Quaacckkkk....
Quote irlene_hana 9-6-2017 05:34 AM
Itik daging liat.. hee slalu makan ms dkt kg.. wt  gulai..
Quote makton 9-6-2017 07:44 AM
dlm gambar tu mcm tak menarik je itik panggang tu.
nampak tak crispy & berkilat kulit dia
Quote chinatsu 9-6-2017 08:19 AM
kenapa macam tak tertarik je nak makan..takut pulak tgk kepala itik tergantung gitu
Quote miemiecha 9-6-2017 08:48 AM
ada yg dah pernah try ke? sedap x>???
Quote shanshero 9-6-2017 11:37 AM
pernah makan itek kampung. hanyir busuk2
Quote myakayina 9-6-2017 12:31 PM
apa yg mcm sate tapi panjang tu?
Quote Ayda89 9-6-2017 07:52 PM
Selalu nampak kedai cina gantung2. Merah2 gituww
Quote irwansuhadi 12-6-2017 11:31 AM
kat shah alam S7 CRG ada nasi itik sedap. betul ke?
Quote Sembangbimbang 19-8-2017 11:05 AM
Sedap ke otik? Xpernoh try
Quote Sembangbimbang 19-8-2017 11:05 AM
Sedap ke otik? Xpernoh try
Quote cmf_Kimmy 20-8-2017 08:45 PM
Aku memang tak berapa suka makan itik ni, tapi Peking duck aku suka pulak.....sbb cuma kulit itik yg rangup tu yg diletak dlm pancake cina dgn daun bawang dan sos plum....yg  ni aku boleh telan.
Quote pinkypetal 21-8-2017 09:10 PM
Jadi tak lalu nak makan bila nampak di gantung gitu. Dok membayangkan kedai cina non halal tu

Lihat semua komen(15)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.045965s Gzip On
To Top