Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Apam Balik 50 Sen, Berebut-Rebut Serbu Gerai Pakchoh Di Perlis

23-8-2017 04:41 PM|Oleh: Myra Rozi | Dilihat: 1958| Komen: 19

Beli pagi tadi, sampai malam masih lembut lagi dan tak liat langsung untuk dimakan. Penangan apam balik Pakchoh memang terbaik!

Orang Perlis kenal sangat dengan apam balik popular ini sebab serius padu!

Isi memang melebih-lebih, jagung banyak kacang pun sedap. Lagi syok sebab harganya murah betul dan jauh berbeza dengan yang dijual di tempat lain.

Foto: Facebook
Bayangkan hanya RM0.50 untuk yang biasa dan RM1.20 untuk yang 'special'.

Resipi turun temurun Pakchoh dari tahun 1957 dan sekarang perniagaan apam balik diwarisi pula oleh anaknya.

Hujung minggu baik datang awal, kalau tak terpaksa berbaris panjang sebab semua orang berebut nak rasa apam balik paling sedap ni.


Foto: Facebook
Kalau nak cari boleh datang ke pasar pagi atau orang Utara panggil sebagi Nat. Lokasi berbeza mengikut hari.

Lokasi
Hari Isnin - Nat Beseri 
Hari Selasa - Nat Batu Dua 
Hari Rabu - Nat Beseri 
Hari Khamis - Nat Santan 
Hari Sabtu - Nat Beseri 
Hari Ahad - Nat Mata Ayer 
(Jumaat Cuti)

Masa Operasi :
7.00 am - 12.00 pm

Apam balik Pakchoh juga sedia untuk menerima tempahan. Hubungi sahaja 013-3376011.

Foto: Facebook
Tengok gambar pun dah terliur. Orang yang dekat boleh cari hari ini juga tapi bagi yang jauh  jangan lupa singgah ke sini ya bila datang ke Perlis nanti! -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 19
Komen

Previous : Laksa Dalam Tempurung? Uish Kena Cuba Ni...

Next       : Makan Ikan Celup Tepung Tepi Pantai Terengganu, Suasana Persis Di Lombok!

Komen Terbaru

Quote drivethru 18-9-2017 06:46 AM
Berebut ape nyer?

Bersusun apam balik tu. Mcm kurang pelanggan jer.

Lain-lain Komen

Quote rainbow259 23-8-2017 04:45 PM
murahnyaa!! terbaik pakcik
Quote raradhia 23-8-2017 04:55 PM
sedapnyaaa mkn apam balik bersama nescafe o panas d kala hujan bgni, uwaaaaaa {:love
Quote mrizumi 23-8-2017 05:03 PM
Sedapnya..
Quote alieyrina 23-8-2017 05:12 PM
Nampak yummy..jauh la pulak
Quote myakayina 23-8-2017 05:36 PM
sedapnya .. balik ni nak cari lah kat psr malam...
Quote pinkypetal 23-8-2017 05:38 PM
Sedapnyee.. i suka yang banyak jagung
Quote aleesyasofia 23-8-2017 05:50 PM
50 sen nie utk yg saiz kcik ke bsor?
Quote EvieWanKenobi 23-8-2017 05:59 PM
Alhamdulillah.. semoga murah rezeki perniagaan pakcik..
Quote deathacker 23-8-2017 08:53 PM
Suka apam balik yg nipis dan crunchy. Kalau jenis yg tebal tu krg gemar
Quote kittypong31 23-8-2017 09:22 PM
aduhh sedapnya! yg penting harga berbaloi baloi! beza sgguh lah dgn yg kat sini. beli kena terus makan kalau tak keras
Quote boongalalang 24-8-2017 04:14 AM
Memang sedap {:teatime
Quote WarnaPelangi 24-8-2017 09:13 AM
Semoga murah rezeki pakcik
Quote miauw 24-8-2017 09:59 AM
dapnyaa.....credit....credit.....
Quote debab76 24-8-2017 10:11 AM
wah murah dan meriah!
Quote YgTerindah 24-8-2017 03:00 PM
tiap kali balik kg mesti beli apam balik special..mmg sedap!
Quote cik_nit 24-8-2017 03:27 PM
Wahhh... faberet nih
Quote yoana 29-8-2017 11:09 AM
adoiii trus lapar tngok
Quote mizruncing 15-9-2017 09:18 AM
kat sne mmg murah. sedapnyaaaaaaa
Quote drivethru 18-9-2017 06:46 AM
Berebut ape nyer?

Bersusun apam balik tu. Mcm kurang pelanggan jer.

Lihat semua komen(19)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.046493s Gzip On
To Top