Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Indomie Dah Buka Kafe Di Sungai Besi, Jom Pekena Sekali!

7-9-2017 04:26 PM|Oleh: Maly Rosli | Dilihat: 2881| Komen: 32

Jika anda peminat tegar mi segera atau lebih tepat, mi segera Indomie, anda kena buat kunjungan ke Kafe Indo Bowl!



Hanya yang pernah makan Indomie sahaja tahu betapa sedapnya mi dari Indonesia ini! Tak boleh nafikan, makanan dari Indonesia jarang sekali mengecewakan.

Beroperasi di Sungai Besi, Kuala Lumpur, Indo Bowl menawarkan pelbagai topping yang bakal buat anda 'gila' kerana tak tahu nak pilih menu mana satu. Dari steak hinggalah salmon, semua nampak menyelerakan!




Selain Indomie yang menjadi fokus tarikan, hidangan sampingan yang ditawarkan juga tak kurang hebatnya! Anda boleh dapatkan menu makanan laut mahupun makanan barat. Satay pun ada tau!



Lebih menarik, semua hidangan Indomie yang ditampilkan dengan telur mata digandingkan dengan sambal pilihan membuatkan anda meneguk ludah membayangkan keenakannya.




Untuk extra kick, kafe ini menawarkan dua pilihan sambal iaitu sambal merah dan hijau. Anda boleh pilih sambal hijau jika tak berapa menggemari kepedasan.



Jika tak mahu mi goreng, anda boleh memesan nasi uduk atau nasi goreng. Menarik, bukan?



Mesti meleleh air liur melihat set hisangan Indomie di atas kan? Jom pekena sekali! - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 32
Komen

Previous : Semarakkan Semangat Kemerdekaan Dengan Burger Hipster Edisi Negaraku!

Next       : Apam Telur Goyang Jadi Viral Sekelip Mata, Dijual Cuma RM1!

Komen Terbaru

Quote Skyz9183 11-9-2017 09:17 AM
sedap nye.. tp bole ke nk mkn slalu megi2 ni..

Lain-lain Komen

Quote redapple10 7-9-2017 04:46 PM
X telan air liur.. sbb time pokai aku melantak bnd ni..
Quote myakayina 7-9-2017 05:17 PM
boleh je buat sendiri kat rumah..jimat dah..yg penting rajin..
Quote matchstick 7-9-2017 05:23 PM
sedapnya nmpk sambal dia...aku buat sendiri x penahnya jadi cantik mcm tu
Quote Joannalee 7-9-2017 06:16 PM
Meneguk ludah... hihihi...
Quote raradhia 7-9-2017 06:54 PM
erjmk, xkena kat tekak laa mkn mi lepas tu ada lauk2 lg. .kalau nasi okeyy, haha. .mmg bertambah laa iols mkn dgn nasi. .
Quote raradhia 7-9-2017 06:56 PM
matchstick: sedapnya nmpk sambal dia...aku buat sendiri x penahnya jadi cantik mcm tu


sm laa uols, maybe dorg pkai yg penumbuk indon tu kot. .ntah apa nama dia tu, sambal npk cntk ja kalau tumbuk guna benda tu. .
Quote LostStar 7-9-2017 06:57 PM
seperti tidak menyelerakan pon.. kalau dah sampai sg besi tu baek p mee tarek.. hehe
Quote lee_haru 7-9-2017 07:19 PM
LostStar replied at 7-9-2017 06:57 PM
seperti tidak menyelerakan pon.. kalau dah sampai sg besi tu baek p mee tarek.. hehe

Setuju sgt...mee tarik sedap..
Quote deathacker 7-9-2017 09:58 PM
Joannalee replied at 7-9-2017 06:16 PM
Meneguk ludah... hihihi...

Geli pula baca meneguk ludah.
Quote missinpiece 8-9-2017 12:09 AM
Terliur tgk topping tu je
Quote moonbug 8-9-2017 12:39 AM
Terliur tgk grilled beef tu je
Quote merrissa 8-9-2017 01:30 AM
perghhh nampak sedap.....

nak makan yg pedas mcm kt indon yg trknal tuh
Quote kittypong31 8-9-2017 01:34 AM
thanks for sharing! boleh try during weekend looks tempting
Quote Joannalee 8-9-2017 02:17 AM
deathacker replied at 7-9-2017 09:58 PM
Geli pula baca meneguk ludah.

U ludah dlm Cawan  then u teguk... muntah kan
Quote nisako 8-9-2017 08:47 AM
tu dia terliur tgk..............................
Quote sweetzniz 8-9-2017 09:26 AM
dekat dgn rumah..bole la try
Quote vanillaninja 8-9-2017 11:34 AM
Sambal nampak pedas.
Quote honeylynn 8-9-2017 11:54 AM
buat sendiri jela...jimat..
Quote supernaturalee 8-9-2017 03:03 PM
Joannalee replied at 7-9-2017 06:16 PM
Meneguk ludah... hihihi...

tu lh kan
menelan air liur lah

ape pny reputz lh ni

Lihat semua komen(32)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.051107s Gzip On
To Top