Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Apam Telur Goyang Jadi Viral Sekelip Mata, Dijual Cuma RM1!

8-9-2017 04:30 PM|Oleh: Adib Za | Dilihat: 3108| Komen: 23

Apam balik lazimnya jadi pilihan bagi mereka yang ke pasar malam mahupun pasar tani.

Menu apam balik itu sendiri telah melalui beberapa revolusi. Jika dahulu isinya lebih tebal dan padu namun kini ia lebih rangup dan juga nipis.

Namun, siapa sangka kini satu lagi menu apam balik iaitu apam telur goyang telah menjadi tular dan bualan ramai. 

Sekali melihatnya memang sudah rasa terliur. Masakan tidak, rasa apam yang lemak dan juga rangup itu, ditambah pula dengan sebiji telur yang dibairkan separuh masak. Memang meletup dan terangkat!


Menerusi info yang didapati di laman sosial, menu viral tersebut kini dijual di pasar Tumpat, Kelantan!

Paling menarik, ia juga dijual dengan harga cuma RM1 sahaja untuk setiap keping. Mana dapat harga macam ini di tempat lain!

Jika anda ada kesempatan untuk ke sini, jangan lupa untuk membelinya ya! - CARI 







Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
1
Komen: 23
Komen

Previous : Indomie Dah Buka Kafe Di Sungai Besi, Jom Pekena Sekali!

Next       : Kedai Nampak Biasa-Biasa, Tapi Amboi Kafe Memang Syurga Makanan Laut

Komen Terbaru

Quote Daisyna 13-9-2017 12:26 PM
sedap ke mcm x kena je?unless lah roti canai telur or burger benjo

Lain-lain Komen

Quote Joannalee 8-9-2017 04:37 PM
Dulu dkt dpn devis corner dkt ttdi. Ada org Jual apam mcm2 blh letak... blh letak nuttela n Pisang. Ada cheese , telur n blh letak durian.. skrg dah xde org tu ...
Quote harrypoter 8-9-2017 04:38 PM
dah rasa aritu, takleh masukla kembang tekak
Quote zawara 8-9-2017 04:53 PM
bab2 telur ni ai cm geli skit
Quote pearl.silver 8-9-2017 05:24 PM
Teringat kat satu streetfood korea tu
Tepung manis pastu pecah telur dlm tepung tu
Sedap...xingat apakah nama..
Quote RatuDunia94 8-9-2017 05:27 PM
Sat g ada la yg jual kt Lembah Klang ni.
Quote AvaAdore 8-9-2017 05:41 PM
Gelila telur masak camni
Quote leena1234 8-9-2017 07:37 PM
Cam peliks plak..roti canai telur goyang penah gak dgr
Quote fishcracker 8-9-2017 07:57 PM
Sedap ke tak..iol suka betul apam balik jagung lebih
Quote mum123 8-9-2017 08:46 PM
Bubuh apa pun...yg penting kena garing & rangup..baru best
Quote siputsedut 8-9-2017 09:09 PM
pearl.silver: Teringat kat satu streetfood korea tuTepung manis pastu pecah telur dlm tepung tuSedap...xingat apakah nama..



Gyeran bbang...tepung tu adunan pancake je..pecah telur...jd sedap plak eh
Quote merrissa 8-9-2017 10:47 PM
ntah la kau pon setuju...mcm x menarik je
Quote boyagombak 9-9-2017 10:23 AM
Wah sambil makan sambil goyang tulur. Dap...dap..dap
Quote moonbug 9-9-2017 01:18 PM
Mcm muak sikit kot. Makan sekeping tak lalu dah. Sbb sekeping sebiji telur
Quote Felycya 9-9-2017 02:37 PM
Kalau ai sekeping cukup dh ni...
Quote Deloress53 9-9-2017 03:12 PM
Wowwww... di tumpat kat mana ?
Quote buapakperut 10-9-2017 01:22 AM
Tak suka sekarang punya apam nipis rangup. Suka yang lembik tebal
Quote kittypong31 10-9-2017 02:53 AM
iols tak makan telur kuning
Quote pinkypetal 10-9-2017 02:41 PM
Macam tak sedap jer ni. Sebab apam gini i suka jenis manis2
Quote diss69 10-9-2017 09:03 PM
fishcracker: Sedap ke tak..iol suka betul apam balik jagung lebih

akk pon sama...

Lihat semua komen(23)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.048610s Gzip On
To Top