Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

'Keluarkan Lebihan Sel Darah Putih Konon' - Ditipu Teman Lelaki Rawat Leukemia Dengan Seks

6-11-2019 10:25 AM|Oleh: Sang_Pencinta| Komen: 42

Seorang doktor menyatakan rasa terkejutnya apabila seorang pesakit remaja yang dirawatnya mengaku mengadakan hubungan seks dengan teman lelaki untuk membantu teman lelakinya itu 'membuang sel darah putih'.


Kredit foto: Suara.com / Google

Memberitahu portal berita Indonesia Suara.com, doktor yang berkhidmat dengan Yayasan Peduli Korban Bencana itu berkata remaja terbabit diberitahu teman lelakinya bahawa dia (teman lelaki) menghidap penyakit leukemia, kelebihan sel darah putih dan salah satu rawatan adalah dengan mengeluarkannya. 


Kredit foto: Twitter

'Kelmarin dapat pesakit remaja perempuan, mengaku sudah pernah berhubungan seksual karena ingin membantu teman lelakinya yang sakit. Cuba teka sakitnya apa? Teman lelakinya kelebihan sel darah putih sehingga harus dikeluarkan.


Kredit foto: Twitter

'Teman lelakinya kelebihan sel darah putih sehingga harus dikeluarkan. Ya Allah, sungguh kreatif. Yang dikeluarkan itu sperma, bukan sel darah putih.

'Katanya, teman lelakinya sudah tidak lama hidup, muka pucat gara-gara kelebihan sel darah putih itu,' kata doktor tersebut berkongsi cerita.


Kredit foto: Twitter

Walaupun begitu, tidak diterangkan di bahagian Indonesia mana kejadian tersebut berlaku. 

Sudah pastinya ini satu petanda bahawa pentingnya pendidikan seks di kalangan remaja supaya tidak terjebak dengan aktiviti yang tidak bermoral dan membahayakan kesihatan. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
2
Sedih
1
Lawak
5
Bosan
1
Komen: 42
Komen

Previous : "Tandas Takda Paip, Nak Bersuci Dan Wuduk Macam Mana?" Ini Tips Ibadah 'Traveler' Muslim

Next       : Wanita Berang, Anak Digelar 'Menakutkan' Dalam Resit Pembelian Kopi

Komen Terbaru

Quote eina2lovers 10-12-2019 10:51 AM
kahkahkah sel darah putih kata ko!!!

Lain-lain Komen

Quote fliphair8 6-11-2019 11:00 AM
indon tak pernah mengecewakan kebodohannya.....
Quote alaa 6-11-2019 11:24 AM
hahah hadoi.... i dono what to say to dis
Quote justchu 6-11-2019 12:19 PM
Indon dgn kebodohan dan short form berpisah tiada. Selagi boleh dipendekkan perkataan tu dipendek2 kan lg. Dia pikir kalo tulis separuh2 gitu boleh jadi cerdik la?
Quote MissLana 6-11-2019 12:21 PM
panjang akal cowoknya ya mau diderma sperma dibilang sel lebihan darah putih, related lg pula tu sel darah putih berlebihan karna penyakit leukimia. Ternyata cowok ini dikalangan org bijak pandai belaka hahaha
Quote Artemesiaa 6-11-2019 12:43 PM
Bila kurangnya pegetahuan maka senanglah tertipu
Quote Chairman 6-11-2019 12:58 PM
hahahahahahahahahahahahahaha kretip yg amat la badigol tu...n minah tu bangang berbakul2
Quote RatuDunia94 6-11-2019 01:21 PM
Gamaknya mula2 niat nk menolong keluarkan sel darah putih.. tup2 eh sedap lah pula.. layankan je la sambil mengerang.. end up still tak tahu tgh berjimak..
Quote buragazz 6-11-2019 01:45 PM
Tadi aku gelak pasal dak Pantart (Kucing) rupanya ni lagi lawak...
Quote epuepy 6-11-2019 02:24 PM
hahahahahha. naif sungguh yg pempuan tu pn
Quote awanysss 6-11-2019 02:43 PM
ni bukan bodoh biasa2 ni.. yg jantan tu pun kemain bijak bg alasan.. aku rasa ppuan tu jenis pembaris, tu senang kena ayam tu
Quote Sangkar_Emas7 6-11-2019 02:59 PM
Quote seri_mawr 6-11-2019 03:17 PM
kesian budak perempuan tu....

dia mmg sgt2 naif...aduhai....

pakwenya mmg betul2 amik kesempatan...kurang ajar baget ini cowok....
Quote whadda 6-11-2019 03:28 PM
hahaa.. lawak di petang hari.. sel darah putih sangattt  
Quote miznora 6-11-2019 03:31 PM
Byk tak sel darah putih pakwe dia tuh
Quote adawiyah_hakim 6-11-2019 03:32 PM
buragazz replied at 6-11-2019 02:45 PM
Tadi aku gelak pasal dak Pantart (Kucing) rupanya ni lagi lawak...

setujuuu...!!

Quote BlueRose99 6-11-2019 03:38 PM
OK. Fine.
Quote asmara_me 6-11-2019 03:45 PM
mampu tersengih cam kerang busuk je ni memikirkan perempuan tu sampai boleh berfikir camtu sekali, hahahhahahahahaahahhha
Quote i_is_kennot 6-11-2019 04:03 PM
Amende ni wehh..,  penipu mmg pandai cari helah nk dptkn apa diorg nak,  naifnya budak ni
Quote fushimi 6-11-2019 04:14 PM
fliphair8 replied at 6-11-2019 11:00 AM
indon tak pernah mengecewakan kebodohannya.....

dah nama pun gagal total


Lihat semua komen(42)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.145530s Gzip On
To Top